Mūsdienu apstākļos cenu konkurence un masu reklāma zaudē savas ietekmes spēku, tāpēc uzņēmumi meklē jaunas metodes, kā cīnīties par pircēju un veidus, kā viņu ietekmēt. Liela nozīme ir attiecību veidošanai starp uzņēmumu un patērētāju un esošo patērētāju noturēšanai. Patērētāja kapitāls pēc savas būtības ir izdevīgs rādītājs uzņēmuma lojālu attiecību attīstībai ar klientiem. Vērtība, ko...
Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt galvenās stratēģijas efektīvai produktu attīstībai un efektīvai komercializācijai strauji mainīgos tirgos.
Pētījuma uzdevumi ir analizēt un pārskatīt esošo literatūru par produktu izstrādi un komercializāciju, identificēt un analizēt pašreizējās metodoloģijas un sistēmas un veikt gadījumu izpēti par veiksmīgu inovatīvu produktu laišanu tirgū.
Izmantotās...
Izpētes mērķis ir analizēt un sintezēt teorētiskos ietvarus un stratēģijas inovatīvu produktu integrācijai tirgū.
Galvenie uzdevumi ir izpētīt produktu komercializācijas teorētiskos modeļus, izpētīt gadījumu izpēti par inovatīvu produktu integrāciju tirgū un noteikt nepilnības pašreizējā pētniecībā un praksē.
Izpētes metodes ietver visaptverošu literatūras apskatu, teorētiskā ietvara analīzi...