Vadītājs: prof. Anda Batraga; asoc.prof. Jeļena Šalkovska; Innomatrix Board member Līga Brasliņa
10.00–10.10 prof. Anda Batraga
Atklāšana, prioritārās tēmas galvenie rezultāti.
10.10–10.25 Līga Brasliņa, Anda Batraga, Ģirts Brasliņš, Daina Šķiltere, Mārtiņš Danusēvičs Inovāciju virzītas izaugsmes nākotnes scenāriji.
10.25–10.40 Anda Batraga, Liene Kaibe, Katrīna Kellerte, Jeļena Šalkovska Latvijas patērētāju attieksme pret privātumu lielo datu lietošanā mārketingā.
10.40–10.55 Laura Minskere Urbānās komunikācijas pilnveidošana, lai veicinātu sabiedrības iesaistīšanos pilsētas attīstībā.
10.55–11.10 Olegs Nikadimovs Uzņēmumu korporatīvā sociālā atbildība kā sociālā mārketinga inovācijas instruments.
11.10-11.25 Jānis Duboviks Sociālā mārketinga darbības izpēte HIV inficētu pacientu vidū HIV izplatības ierobežošanas kontekstā latvijā.
Kafijas pauze 5 min.
11.30–11.45 Ilze Buša, Vadims Danovičs Personāla piesaistes mārketinga ietekme uz darba meklētājiem.
11.45–12.00 Andžela Veselova ISO 56002 : 2019 inovāciju spēju kontekstā.
12.00–12.15 Anda Batraga, Jeļena Šalkovska, Liene Kaibe, Katrīna Kellerte Mākslīgā intelekta izmantošanas pieredze Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijā.
12.15–12.30 Matīss Ķite Latvijas farmācijas nozares attīstības tendences un izaicinājumi.
12.30–12.45 Ilgvars Rukers Uzmanības piesaistīšanas būtiskākie aspekti radio auditorijā Latvijā.
12.45-13.00 Laila Stabulniece Patērētāju uzvedības globālās attīstības tendences, to izpausme Latvijas situācijā – starptautisko tirgus pētījumu un informācijas analīzes aģentūru prognozes un ekspertu viedokļi
Vadītāja: Innomatrix Board member Līga Brasliņa
Noslēgums, diskusijas