30 January 2024
MS Teams
Europe/Riga timezone

Stratēģijas efektīvai produktu attīstībai un tirgus komercializācijai

Not scheduled
20m
MS Teams

MS Teams

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YzRkZmY4MDItMjQ0ZS00NmJhLTgyYWYtODk5NDQxMDZjOWNi%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2226844e44-d297-4068-a329-451ce86231f1%22%2c%22Oid%22%3a%222967a9fc-c1ea-4f9f-8157-847860bad62d%22%7d

Speaker

Līga Brasliņa (Researcher of University of Latvia)

Description

Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt galvenās stratēģijas efektīvai produktu attīstībai un efektīvai komercializācijai strauji mainīgos tirgos.
Pētījuma uzdevumi ir analizēt un pārskatīt esošo literatūru par produktu izstrādi un komercializāciju, identificēt un analizēt pašreizējās metodoloģijas un sistēmas un veikt gadījumu izpēti par veiksmīgu inovatīvu produktu laišanu tirgū.
Izmantotās izpētes metodes ir literatūras apskats teorētiskajam pamatojumam un gadījumu izpētes kvalitatīva analīze.
Galvenie rezultāti un konstatējumi saistāmi ar produkta izstrādes būtisko veiksmes faktoru identificēšanu un tirgus tendenču analīzi, kas ietekmē komercializācijas stratēģijas.
Pētījums veicina akadēmisko izpratni par inovatīvu produktu attīstības cikliem un tirgus stratēģijām, kā arī sniedz praktiskas vadlīnijas uzņēmumiem, lai efektīvi ieviestu jauninājumus un komercializētu produktus.

Primary author

Līga Brasliņa (Researcher of University of Latvia)

Co-authors

Presentation materials

There are no materials yet.