Speaker
Description
Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt galvenās stratēģijas efektīvai produktu attīstībai un efektīvai komercializācijai strauji mainīgos tirgos.
Pētījuma uzdevumi ir analizēt un pārskatīt esošo literatūru par produktu izstrādi un komercializāciju, identificēt un analizēt pašreizējās metodoloģijas un sistēmas un veikt gadījumu izpēti par veiksmīgu inovatīvu produktu laišanu tirgū.
Izmantotās izpētes metodes ir literatūras apskats teorētiskajam pamatojumam un gadījumu izpētes kvalitatīva analīze.
Galvenie rezultāti un konstatējumi saistāmi ar produkta izstrādes būtisko veiksmes faktoru identificēšanu un tirgus tendenču analīzi, kas ietekmē komercializācijas stratēģijas.
Pētījums veicina akadēmisko izpratni par inovatīvu produktu attīstības cikliem un tirgus stratēģijām, kā arī sniedz praktiskas vadlīnijas uzņēmumiem, lai efektīvi ieviestu jauninājumus un komercializētu produktus.