Speaker
Description
Izpētes mērķis ir analizēt un sintezēt teorētiskos ietvarus un stratēģijas inovatīvu produktu integrācijai tirgū.
Galvenie uzdevumi ir izpētīt produktu komercializācijas teorētiskos modeļus, izpētīt gadījumu izpēti par inovatīvu produktu integrāciju tirgū un noteikt nepilnības pašreizējā pētniecībā un praksē.
Izpētes metodes ietver visaptverošu literatūras apskatu, teorētiskā ietvara analīzi un gadījumu salīdzinošo analīzi.
Pētījuma galvenie rezultāti ir saistāmi ar ieskatu efektīvos komercializācijas modeļos, galveno faktoru, kas ietekmē panākumus tirgū, identificēšanu, sniedzot izvērtējošu ietvaru inovatīvu produktu integrēšanai dažādos tirgos.
Pētījuma teorētiskais un praktiskais pielietojums saistāms ar uzlabotu akadēmisko izpratni par komercializācijas teorijām inovatīvu produktu realizācijai, kas piedāvā arī praktiskas vadlīnijas uzņēmumiem.